Absolut – nou nahotou podporujú najznámejšiu vodku sveta

Značka Absolut v novej kampani s názvom „Vodka, ktorá nemá čo skrývať“ neváha ukázať naozaj všetko – je to totiž ich politika. Dvadsaťosem zamestnancov sa vo videu objaví úplne nahých, čím chcú poukázať na transparentnosť vo všetkých svojich oblastiach.

Transparentnosť, na ktorú chce Absolut v kampani upozorniť, spočíva napríklad v inovatívnom destilačnom procese, ktorý sa pozitívne odrazí na chuti vodky. Rovnako tiež preberá zodpovednosť za všetko, čo s výrobou vodky súvisí – od semien pšenice, cez jej zber až po plnenie fliaš v meste Åhus. Spot má deklarovať, že všetky suroviny vodky pochádzajú z 338 overených fariem na juhu Švédska, pričom každého farmára poznajú po mene, až po naplnenie každej jednej fľaše, ktorých sa denne vyrobí 600 tisíc. Dlhodobou víziou spoločnosti je trvalá udržateľnosť zdrojov a zero-waste postupy.

V čase, kedy u značiek nie je úplná transparentnosť až taká bežná, je podľa Absolut veľmi dôležité ukázať svojim spotrebiteľom, ako výroba vodky v súčasnosti naozaj prebieha. Do videa tak obsadila svojich zamestnancov, ktorí sa pre ňu ochotne vyzliekli a ukázali tak transparentnosť výroby, svojej práce, aj súkromia. Vo videu tak upozorňujú na trvalú udržateľnosť a progresívne postupy, vďaka čomu vyrábajú vodku tej najvyššej kvality. Nahota zamestnancov je, samozrejme, len metaforou a vo všedné dni pracujú oblečení.

absolut Åhus pálenica destilérka
Pálenica vodky Absolut v švédskom meste Åhus. Foto: Flickr.com/Julien Carnot

Absolut je hrdá na postupy aj zamestnancov
Zamestnanci odhodili svoje šaty, aby svetu ukázali, že ich značka vodky nielenže nemá čo skrývať, ale naopak, má niečo, čím by sa chcela pochváliť svetu a inšpirovať aj ostatných. Ide o unikátny proces spracovania tejto švédskej vodky, ktorý prebieha vo vysokých štandardoch. „Sme nesmierne hrdí na kvalitnú vodku, ktorú Absolut vyrába i na spôsob, akým to robí: s vášňou a pýchou. Kvalita a udržateľnosť sú pre nás kľúčové, preto sa neváhame s našim príbehom podeliť so svetom,“ hovorí brand manažérka značky pre Slovenskú republiku Zuzana Magálová.

Titulná fotografia: Flickr.com/Mark Bonica

Pridaj komentár