Heineken zajtra predstaví nové pivo. My sme ho už ochutnali

nové pivo
Heineken predstaví nové pivo. Pôjde o výrazne horký ležiak. Foto: Flickr.com/Ian Sane

Nie každý deň predstaví jeden z dvoch veľkých pivovarov na Slovensku nové pivo. Navyše ak ide o pivo, ktoré má byť v trvalej ponuke a nie len sezónne. Mali sme ho možnosť ochutnať ešte pred uvedením na trh.

Tak ako pred dvoma rokmi, kedy Heineken uviedol na trh Zlatý Bažant 73, tak aj v tomto prípade na marketingu spoločnosti robia okolo uvedenia novinky veľa tajností. Ešte pred oficiálnym predstavení, dostali niektorí novinári možnosť nové pivo ochutnať a zrecenzovať.

Očakávame novinku pod značkou Corgoň
Aj tentokrát hurbanovský pivovar prináša do podnikov a krčiem nový ležiak. Podľa informácii, ktoré sme dostali, nechystajú sa v Hurbanove nové pivo fľaškovať, ale len plniť do sudov.
Vzorka, ktorú sme ochutnali, je na prvé ovoňanie ležiakom. Necítili sme žiadne ovocné, ani citrusové tóny chmeľu. Chmeľová aróma popravde výrazne absentuje, z čoho sme boli prekvapení. A to najmä preto, lebo chmeľ rozhodne cítiť na jazyku. A taktiež, posledná novinka Heinekenu – nový Zlatý Bažant 0,0%, má výraznú chmeľovú arómu.
A prečo si myslíme, že ide o Corgoň? Ide podľa nás o výčapný ležiak, ktorý nie je určený do podnikov s remeselným pivom a ani do mišelinovských reštaurácii. V súčasnosti je najviac viditeľný v médiách práve Corgoň, ktorý ma veĺmi peknú kampaň s podtitulom “Pivo má byť horké”.

Aj bežný Corgoň patrí medzi horkejšie piva, ktoré na výčapoch v krčmách nájdete, tu ale ideme ešte ďalej. Horkosť pri koreni jazyka cítiť aj dvadsať minút po dopití piva. A práve táto horkosť môže určitú časť konzumentov úplne odradiť. Nájdu sa aj ľudia, ktorí vyhľadávajú takto horké ležiaky, ale pre niektorých to môže byť až príliš.

Predpovedať budúcnosť tomuto pivu nebudeme. Až sám čas a trh ukáže, ako sa pivo etabluje na Slovenskom trhu a či si nájde dostatok milovníkov.

 

Pridaj komentár

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.