Na Pohode sa objaví okrem Urpinera i remeselné pivo

“Na Pohode chceme ponúknuť aj pivá konkurenčných malých pivovarov,” povedal predseda predstavenstva Banskobystrického pivovaru Branislav Cvik. Ako sme nesmelo avízovali v predchádzajúcom článku, tak zmena hlavného sponzora prinesie aj azda dobré pivo na najpopulárnejší slovenský festival. Nech žije remeselné pivo…

Banskobystrický pivovar Urpiner je nový hlavný partner festivalu Pohoda 2016. Ako došlo k tomuto spojeniu? Oslovil vás Michal Kaščák?
Tým, že sa s Michalom poznáme dlhé roky, tak neformálne diskutujeme na rôzne témy. Jedného dňa sme sa nezáväzne bavili aj o možnej spolupráci v rámci festivalu Pohoda. Slovo dalo slovo, porozumeli sme si a začali spoluprácu. Ja osobne považujem toto spojenie za výnimočné – výnimočný festival a výnimočné slovenské pivo, pri ktorého výrobe pracujeme s prírodnými surovinami, žiadna chémia, žiadne stabilizátory, žiadna úpravy receptúr či skracovanie výrobných procesov. Skrátka naše pivo je poctivé. Toto zároveň považujem za konkurenčnú výhodu nášho pivovaru a teda značky Urpiner.

Akú má značka Urpiner pozíciu z hľadiska znalosti značky na pivom trhu? Je tu veľa značiek, ktoré intenzívnejšie a viditeľnejšie komunikujú….
Znalosťou sme úmerne pozícii na trhu a úmerne tomu, koľko značku Urpiner budujeme. V princípe je to len osem rokov, čo sa venujeme PR. Ostatné značky tu komunikačne fungujú desiatky rokov. Takže sme známi v pivných kruhoch úmerne tejto situácii.

… viac z rozhovoru si prečítajte v článku publikovanom na webovej stránke magazínu Stratégie.

Pridaj komentár