Pohoda 2016 bude v znamení nového pivovaru

Zlatý bažant už na jednom z najlepších festivalov v Európe nenájdete. Pohoda bude od tohoto ročníka s novým pivným partnerom. Mohla by to byť cesta k lepšiemu festivalovému pivu. Ale nekričíme “hop” predčasne.

Organizátori festivalu Pohoda dnes oznámili meno nového partnera, stáva sa ním Banskobystrický pivovar Urpiner. Po 14-stich rokoch končí na tejto pozícii práve slovenská pivná legenda – Zlatý bažant, ktorého ma pod krídlami nadnárodný konglomerát Heineken. “Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od začiatku spolupráce v roku 2002 sa tento zámer podarilo naplniť a obe značky posilnili svoje vedúce postavenie najznámejších brandov vo svojich oblastiach na Slovensku,” napísali organizátori festivalu na oficiálnom webe ešte v pondelok.

Urpiner strieda pivný gigant
Heineken bol roky generálnym partnerom festivalu, hlavnými partnermi sú stále na stránke spoločnosti Orange, Slovenská sporiteľňa a Budiš.
“Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov,” povedal group brand manager pre prémiové značky spoločnosti Heineken Ronald Lupták.

pohoda festival zlaty bazant
S plachtami Zlatého bažantu sa už na pódiu nestretneme. Foto: festival Pohoda/Marek Ohrádka

Čo prinesie Urpiner
Koniec spolupráce festivalu Pohoda so Zlatým bažantom otvára ďalšiu otázku. Aké pivo sa bude čapovať na najväčšom podujatí na Slovensku? Pevne veríme, že organizátori a aj Banskobystrický pivovar nepristúpia k vareniu špeciálneho, “odľahčeného”, piva, ale dajú prednosť chuti.
„Spojenie výnimočného slovenského piva a výnimočného slovenského festivalu je dobrým predpokladom výnimočného zážitku pre festivalových návštevníkov,” povedal predseda predstavenstva Banskobystrického pivovaru Branislav Cvik.

kascak pohoda
Michal Kaščák, riaditeľ festivalu Pohoda:
„Z prvých rokovaní s Urpinerom máme radosť, cítime veľký entuziazmus ale aj zodpovednosť. Hneď po uzavretí dohody začali prípravy na to, aby partnerstvo fungovalo perfektne. Príbeh Urpineru je skvelý, súčasní majitelia postavili na nohy pivovar, v ktorom varia poctivé pivo. Veríme, že bude našim návštevníkom chutiť, vážime si, že táto domáca spoločnosť tiež podporuje umenie a rozhodla sa stať našim partnerom.“
Urpiner nápojmi zastrešil aj Pohoda Párty, na ktorej oznámila Pohoda aj ďalšie novinky týkajúce sa nasledujúceho ročníka a zverejnila mená. Ku Sigur Rós a Gogol Bordello priubudli PJ Harvey, Parov Stelar a ďalší. Hádanky a postupné odhaľovanie mien Pohody 2016 pre festival, od konca novembra, pripravuje agentúra Milk Studio.

 

Pridaj komentár