Pohostinstvo´73 sa rozlúčilo retro diskotékou a časovou kapsuľou

V sobotu sa retro krčma Pohostinstvo´73 lúčilo so svojou dvojtýždňovou existenciou na druhom poschodí OD Dunaj v Bratislave. Rozlúčka bola v štýle retro párty zo 70. rokov.

Za štrnásť dní dokázali organizátori projektu vytvoriť v priestoroch pohostinstva pravú retro atmosféru s pomocou artefaktov odzrkadľujúcich realitu spred vyše 40 rokov. Okrem toho mohli návštevníci v retro krčme Pohostinstvo´73 ochutnať novinku z pivovaru v Hurbanove inšpirovanú varným listom zo 16. apríla 1973, ktorý práve v sobotu oslávil 43 rokov!
V retro krčme od jej otvorenia, v piatok 1. apríla do soboty 16. apríla, obslúžili stovky ľudí, ktorí vypili 40 sudov, teda približne 2 400 pív Zlatý Bažant ´73.

Pohostinstvo´73
Orosená sedemdesiat trojka zostáva na pultoch potravín, aj keď Pohostinstvo´73 končí. Foto: Heineken

Nevídaný projekt
Prítomní naplnili v posledný večer prevádzky hostinca časovú kapsulu predmetmi s rokom výroby 2016 ako inšpiráciu pre budúce generácie. Cieľom je, aby aj oni mohli zažiť retro dobu počas svojho života. Aktuálne artefakty, ktoré priniesli so sebou návštevníci boli zapečatené na 43 rokov. Bolo medzi nimi napríklad maturitné oznamko, potvrdenie o zaplatení pokuty v MHD, slnečné okuliare, explozívne lízatko mimoni, USB kábel, selfie tyč, žuvačky, žiarovka, gastro lístok, oznámenie o zásielke z daňového úradu, denná tlač či vizitky.

Ľudia písali na lístočky aj svoje mená a odkazy budúcim generáciám. V roku 2059 tak môžu toho, kto ich otvorí, inšpirovať pre vlastný originálny projekt! „Od otvorenia Pohostinstva´73 si tam našli cestu stovky ľudí a mali možnosť si vychutnať skutočne dobovú atmosféru. Projekt retro krčmy nám natoľko prirástol k srdcu, že sme pôvodne len týždeň plánovanú prevádzku predĺžili o sedem dní a na záver vystrojili rozlúčkovú párty. Dostali sme veľa pozitívnej spätnej väzby aj na náš nový ležiak Zlatý Bažant ´73 inšpirovaný minulosťou. Pri jeho výrobe sme si zacestovali v čase aj my sami v hurbanovskom pivovare a tento pocit znovuobjaviť a vytvoriť niečo výnimočné sme chceli dopriať aj budúcim generáciám. Tí , ktorí o 43 rokov nájdu našu časovú kapsulu naplnenú predmetmi dnešných dní, sa možno tiež inšpirujú a niečo originálne vytvoria tak, ako sa to podarilo našim pivovarníkom,“ povedal Ronald Lupták, jeden z organizátorov projektu a group brand manažér spoločnosti Heineken Slovensko. Časovú kapsulu aj s odkazom pre budúce generácie uskladnia priamo v Hurbanovskom pivovare.

Pridaj komentár