Odteraz už aj “na ľahko” s obľúbeným citrónovým radlerom 0.0%

Najobľúbenejší nealkoholický radler na slovenskom trhu – Zlatý Bažant Radler 0.0% prichádza v tomto roku opäť s revolučnou inováciou. Pre tých, ktorí sledujú obsah cukru vo svojej strave prináša novinku Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light.

Môže si ju vychutnať každý milovník ovocného osvieženia, ktorý nechce robiť kompromisy v chuti ani prírodnosti svojho obľúbeného nápoja, uvíta však jeho ľahšie zloženie. Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light obsahuje o 30% menej cuktru v porovnaní s klasickou verziou, a to bez obsahu akýchkoľvek umelých sladidiel, farbív alebo konzervantov. Tohtoročná novinka, ktorá je ďalšou z radu inovácií značky Zlatý Bažant Radler, prichádza na trh začiatkom marca v spotrebiteľskom balení 0,5l plechoviek. Konzumenti si tak môžu vybrať, či si doprajú „malý hriech“ na uhasenie smädu a doplnenie energie v podobe „klasického“ nealkoholického radlera Zlatý Bažant, alebo si vychutnajú jeho Light verziu.

Revolúcia už od začiatku
Nealkoholické radlery značky Zlatý Bažant spôsobili v posledných rokoch na slovenskom trhu s nápojmi doslova revolúciu. V roku 2015 priniesol Zlatý Bažant na trh prvý radler úplne bez obsahu alkoholu, čím radlery posunul o niečo bližšie ku kategórii sýtených nealkoholických nápojov. V roku 2016 nasledovalo ďalšie vylepšenie – balenie nápoja v praktických uzatvárateľných PET fľašiach, ktoré priaznivcom aktívneho životného štýlu umožnili vychutnať si nápoj aj na cestách či počas športovania.

radler zlaty bazant citron
Najobľúbenejšou príchuťou radleru je naďalej citrón. Ako to je u vás? Foto: Flikr.com/Michael Stern

Vďaka týmto inováciám dosiahol Zlatý Bažant Radler 0,0% v roku 2016 medziročný nárast predaja až o 89%* a Zlatý Bažant sa stal jednoznačným lídrom na slovenskom trhu s nealkoholickými radlermi s hodnotovým podielom na úrovni 60%**. „Vďaka našim inováciám môžeme dnes povedať, že Slovensko je taká malá „radlerová“ veľmoc. V rámci európskych HEINEKEN spoločností je spotreba našich radlerov na obyvateľa jednoznačne najvyššia, a z hľadiska predaného objemu sme na piatom mieste***,“ hovorí Matúš Benža, brand manažér značky Zlatý Bažant Radler.

Light verzia pre vaše zdravie
V revolučných inováciách pokračuje Zlatý Bažant Radler aj v tomto roku – Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón Light obsahuje o 30% menej cukru ako verzia Zlatý Bažant Radler 0,0% Citrón. Novinka zároveň zostáva verná svojej filozofii 100%-nej prírodnosti, a nápoj neobsahuje žiadne umelé sladidlá, konzervanty či farbivá. Vyrába sa zmiešaním nealkoholického piva a limonády z prírodnej citrónovej šťavy, pričom jeho chuťový profil doladili v Hurbanove použitím prírodnej arómy. „Pri vývoji Zlatého Bažanta Radler 0.0% Citrón Light bolo našou snahou priblížiť sa čo najviac chuti klasickej verzie, ktorá si získala medzi konzumentmi veľkú obľubu. Zároveň sme však nechceli robiť žiadne kompromisy v jeho prírodnom zložení. Sme veľmi radi, že vďaka inovatívnosti našich kolegov v pivovare Hurbanovo sa výsledok skutočne vydaril,“ vysvetľuje Matúš Benža.

radler citron zlaty bazant
Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light tak rozširuje aktuálnu ponuku radlerov. Foto: Flickr.com/Tristan Loper

Menej kalórií v citrónovom osviežení
Novinka je vďaka svojmu prírodnému zloženiu a zníženému obsahu cukru určená pre všetkých aktívnych ľudí, ktorí sledujú zloženie svojej stravy a kladú dôraz na znižovanie podielu cukru. „Je všeobecne známe, že vysoký podiel jednoduchých cukrov v strave nie je pre zachovanie zdravia optimálny. Aj keď sa snažíme vyhýbať „sladkému“, často si ani neuvedomujeme, koľko cukru skonzumujeme v nápojoch,“ hovorí Kristína Krištúfková, odborníčka na výživu a ochranu zdravia a dodáva: „Ak si chceme dopriať osviežujúci nápoj, je vhodné vyberať si produkty s nižším obsahom cukru a ideálne obsahujúce sacharidy z prírodných zdrojov. Tie sú na doplnenie energie napríklad po športovom výkone ideálne.“

Široké portfólio
Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón Light tak rozširuje aktuálnu ponuku radlerov Zlatý Bažant. V portfóliu značky naďalej zostáva aj Zlatý Bažant Radler 0.0% Citrón, spolu s ďalšími obľúbenými príchuťami alkoholických aj nealkoholických radlerov. „Milovníci prírodných radlerov si dnes skutočne majú z čoho vyberať. Zlatý Bažant má v portfóliu štyri príchute radlerov s aj bez obsahu alkoholu, päť rôznych typov balení vrátane čapovaného radlera pre segment Horeca, a naše ponuku odteraz obohacujeme aj o verziu Light. Inovácie sú jednoznačne motorom rozvoja kategórie radlerov u nás, a sme hrdí, že značke Zlatý Bažant Radler patrí v tejto oblastí prvenstvo,“ dodáva na záver M. Benža.

* Údaje HEINEKEN Slovensko, január 2017
** Zdroj: Nielsen, rok 2016 – Total SK Food a čerpacie stanice, okrem siete Metro
*** Zdroj: Interné dáta HEINEKEN Europe, interné dáta HEINEKEN Slovensko

Pridaj komentár